Το “Inside Out 2” Καταγράφει 30,5 Εκατομμύρια Προβολές σε Πέντε Μέρες στο Disney+
Η ταινία “Inside Out 2” κατέγραψε 30,5 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες πέντε ημέρες της προβολής της στο Disney+, όπου έκανε πρεμιέρα στις 25 Σεπτεμβρίου.
Αυτό καθιστά την ταινία της Pixar όχι μόνο τη μεγαλύτερη κινηματογραφική πρεμιέρα του 2024 για το Disney+, αλλά και τη μεγαλύτερη πρεμιέρα ταινίας που κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους από το 2021, όταν έκανε πρεμιέρα το “Encanto”. Επιπλέον, αυτή είναι η μεγαλύτερη πρεμιέρα όλων των εποχών στην υπηρεσία τόσο στην περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) όσο και στη Λατινική Αμερική. (Μια προβολή υπολογίζεται διαιρώντας τον συνολικό χρόνο προβολής με τη διάρκεια της ταινίας.)
Η επιτυχία του “Inside Out 2” στη ροή δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου του πόσο καλά τα πήγε στο box office νωρίτερα φέτος, ξεπερνώντας το “Frozen 2” ως η πιο επιτυχημένη ταινία κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, με έσοδα 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων από προϋπολογισμό 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Ήταν η πρώτη ταινία του 2024 που ξεπέρασε το όριο του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων και παραμένει η πιο επιτυχημένη της χρονιάς, ακόμα και μετά την επιτυχία του “Deadpool και Wolverine” που έφτασε τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, είναι μία από τις μόλις 12 ταινίες που έχουν περάσει το 1 δισεκατομμύριο στο διεθνές box office, και η μοναδική ταινία κινουμένων σχεδίων σε αυτή τη λίστα.
Το “Inside Out 2” γνώρισε επίσης επιτυχία μεταξύ των κριτικών. Η ταινία βαθμολογήθηκε με TK% στο Rotten Tomatoes, με τον κριτικό του Variety, Peter Debruge, να τη χαρακτηρίζει ως την «πιο ζωντανή και συναφή ταινία της Pixar», αναφέροντας ότι ξεπερνά την οθόνη και γίνεται κάτι που το κοινό θα κουβαλάει μαζί του για το υπόλοιπο της ζωής του – όχι με τη μορφή εμπορευμάτων ή θεματικών πάρκων (αν και σίγουρα θα υπάρξουν και τα δύο), αλλά ως ένα κομψό και εμβληματικό οπτικό μεταφορικό σχήμα για την κατανόηση των συναισθημάτων τους και την ενσυναίσθηση προς τους άλλους.
Η πρώτη ταινία “Inside Out” επωφελήθηκε επίσης από τη δημοτικότητα του “Inside Out 2”. Η Disney αναφέρει ότι η ταινία έχει συγκεντρώσει πάνω από 121 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το πρώτο teaser του σίκουελ της