Θυελλώδης Εκστρατεία: Το “Twisters” Κατακτά τα Ταμεία
Οι «Στρόβιλοι» συνεχίζουν να συγκεντρώνουν ισχυρά νούμερα στο box office! Κατά το τέταρτο Σαββατοκύριακο προβολής, η ταινία απέφερε 15 εκατομμύρια δολάρια, ανεβάζοντας τις συνολικές εισπράξεις στις ΗΠΑ στα 222 εκατομμύρια δολάρια και παγκοσμίως στα 310 εκατομμύρια δολάρια, αποδεικνύοντας την εντυπωσιακή αντοχή της και καθιερώνοντας την ως ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters του καλοκαιριού! Η καμπάνια μάρκετινγκ της προκάτοχης ταινίας, «Twister», συνέβαλε στην κυριαρχία της ταινίας Warner Bros. του 1996, και για άλλη μια φορά, η καμπάνια μάρκετινγκ για τους «Στρόβιλους» βοηθά τη νέα ταινία να κάνει αίσθηση που αξίζει έναν ανεμοστρόβιλο κατηγορίας EF-5! Ποια ήταν τα κλειδιά της επιτυχίας αυτής της καμπάνιας; Ας ρίξουμε μια ματιά.
Ένα Ταλαντούχο Σύνολο Δημιουργών
Το πρώτο πράγμα που χρειάζεστε για μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ είναι ένα ποιοτικό προϊόν και δημοσιότητα που αναδεικνύει τα κύρια χαρακτηριστικά που αποδεικνύουν αυτή την ποιότητα. Στον κινηματογράφο, ο πρώτος δείκτης ποιότητας είναι μια συναρπαστική ιδέα ιστορίας και ένα καλά γραμμένο σενάριο. Η ιδέα της ιστορίας αναπτύχθηκε αρχικά από τον Joseph Kosinski, έναν σκηνοθέτη γνωστό για τη δουλειά του σε ταινίες δράσης με έντονη χρήση ψηφιακών εφέ (CGI), συμπεριλαμβανομένων των ταινιών Tron: Legacy (2010), Oblivion (2013), Only the Brave (2017), και το blockbuster του καλοκαιριού 2022 Top Gun: Maverick. Η Universal Studios, η Amblin Entertainment, και η Warner Bros. Pictures στη συνέχεια έφεραν τον Mark L. Smith, έναν ταλαντούχο σεναριογράφο που έγραψε επιτυχημένες ταινίες όπως το The Revenant (2015), για να γράψει το σενάριο βασισμένο στην ιδέα του Kosinski.